Café Európa: Stratení v reklame

Hostia:
Filip Struhárik, Denník N
Eva Rajčáková, Rada pre reklam
Radim Dvořák, zástupca vedúceho Zastúpenia Európskej komisie na Slovensku 

Moderuje Lukáš Osvald

Odhaduje sa, že denne vidíme v závislosti od životného štýlu 2 000 až 10 000 reklám. Väčšinu ani nevnímame, pretože sme si na reklamu natoľko zvykli, že ju považujeme za bežnú súčasť života.

Či chceme, alebo nie, reklama ovplyvňuje naše predstavy o svete, má obrovský dosah na jednotlivcov a celú spoločnosť. Formuje, čo je správne, ako má vyzerať šťastný život, čo k nemu potrebujeme a čo pre to máme spraviť. Ale aj koho máme voliť, komu máme finančne prispieť a ako tráviť voľný čas. Zároveň je kľúčovým prvkom informačného priestoru, v ktorom žijeme. Vie vytvárať falošné predstavy ekologickej udržateľnosti, posilňovať dojem spoločenskej zodpovednosti, dostať k moci diktátora, ale aj otvárať citlivé spoločenské témy pre širšie skupiny ľudí.

Ako sa v celej tejto informačnej spleti vyznať? Ako nastaviť informačný ekosystém tak, aby boli negatívne dôsledky skreslenia reality čo najmenšie? A dá sa to vôbec dosiahnuť? 

Diskusia prebehne naživo 8. novembra 18:00-19:00 v A4-priestor súčasnej kultúry.

Vstupné: vstup voľný

Diskusiu si budete môcť pozrieť aj online na našom webe a Facebooku.

ORGANIZERS

FINANCIAL PARTNERS

SLSP

PARTNERS

IOM
bkis
DAFilms
kino lumiere
FTF VŠMU
A4
Teledata
Mareena
Vagus
Myslím
ÚNaSS
FFUK
svet medzi riadkami
slido

MAIN MEDIA PARTNERS

MEDIA PARTNERS

Nota Bene